torsdag 31 mars 2011

Mars snart slut

Det har varit svårt att komma igång med rensningen i trädgården. När det väl har varit bra väder så har jag varit upptagen med annat. När jag sedan haft möjlighet att ta mig ut en sväng efter jobbet så har det antingen varit kallt och ruggigt eller regnigt. Inte direkt så där inbjudande att sätta igång med vårarbetet i trädgården.

Nu hoppas jag på att april ska innebära lite bättre väder och massor med energi och motivation till mig så jag kommer igång med vårarbetet ordentligt. Jag ser alltså fram emot april med tillförsikt. Imorgon är det en ny månad, metereologerna säger det ska bli varmare och jag räknar med detta. Till helgen ska det äntligen bli fart på mitt trädgårdsarbete. :)

1 kommentar:

Alen Trädgård sa...

Ja, jag ser också fram emot helgen och det efterlängtade varma vädret som SMHI har utlovat:) Vi försöker ta ett eller ett par rabatter om dagen men idag har det regnat hela dagen så det blev inget:( Det gäller att ha fått bort så mycket som möjligt av gammalt dött nu för kommer värmen går det ju med raketfart:) Ha det gott/Monne