fredag 31 juli 2015

Norje Boke

Som en sista liten semestertripp innan semestern är slut har vi hamnat i Norje Boke. Vi är hos min syster och familj. Det är riktigt avkopplande och skönt för alla i familjen, både människor och hundar.  Perfekt uppladdning för Ellen som på söndag återigen ska vara på läger, denna gäng i Växjö, och för mig som nästa vecka på onsdag åter ska börja jobba.

Det är härligt att sitta och pyssla med datorn och ha havet framför sig när man tittar upp. Visserligen är det inte badväder men man kan väl njuta av havet på annat sätt. De enda som badat är hundarna.










Jag passade på och ta lite bilder på samma vy vid olika tidpunkter igår.




1 kommentar:

Laila sa...

Så fint din syster bor! Antar att det är en sommarstuga. Gillar Blekinges natur, vi bodde ett antal år i Karlskrona.
Jag förstår att de som vill bada är misslynta med vädret men själv är jag faktiskt nöj, perfekt trädgårdsväder, inte för varmt och inte för kallt. Här i Stockholms skärgård har vi fått precis lagom mycket regn.
Ha det så skämt på semestern!
Allt gott!/Laila