lördag 12 maj 2012

Rundvandring

Igår tog jag lite bilder på min trädgård. Det börjar verkligen bli grönt och härligt nu. Även blommorna visar sin prakt här och där. Det är verkligen en härlig tid vi har nu. Det är roligt att vara ute och fixa i trädgården, på vardagarna en stund efter jobbet och på helgerna betydligt mer.Nu håller jag på med ett litet nytt projekt men det kommer jag att berätta om i mitt nästa inlägg. I alla fall har jag slitit ute idag och imorgon lär det nog bli detsamma, men förhoppningsvis blir det bra i slutändan.












4 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Vad fint du har det i din trädgård. Där skulle jag vilja gå på upptäcksfärd.

Kram

Alen Trädgård sa...

Tack för titten! Skulle vara så roligt om vi kunde få se din trädgård i verkligheten;) Vi får väl se om vi kommer oss ner till dig någon gång:) Fint ser det i alla fall ut! Ha det gott/Monne

Camilla sa...

sån ordning du har, det är jättefint.

Eva Linnea sa...

Vad stor din trädgårds ser ut när du visar den så här! Det ser så prydligt ut. Kommer förbi den 6/6 om inte förr.
Ha det gott!
Kram från Eva Linnea