onsdag 9 maj 2012

Äntligen badrummet klart

Idag har äntligen mitt badrum blivit klart. Efter 6,5 vecka utan en normal dusch så har jag haft det jobbigt. Men idag hände det. När jag kom hem från jobbet var det helt klart och det var bara för mig att städa.Så idag blev det ingen tid i trädgården för mig. Det blev städning av nedervåningen i stället. Fast det var helt okej och städa. När man kan se en riktigt tydlig skillnad känns det riktigt bra. Imorgon bitti ska jag gå ner och testa min nya dusch. Jag ser redan fram emot denna händelse.

Just nu regnar det här och det är nästa sak jag är glad för. Vi har inte fått något regn innan idag men nu kommer det och det behövs verkligen. Alltså just nu känns det som om det varit en bra dag idag. :)



4 kommentarer:

Alen Trädgård sa...

Vad underbart att få det klart efter så pass lång tid:) Vad snyggt det blev! Här har det regnat hela dagen så nu hoppas jag att värmen kommer också:) Ha det gott/Monne

Lena/isklockan sa...

Vad snyggt!! Påminner om vårt som vi gjorde förra året :-)

Kram

trädgårdsdrömmar sa...

Badrummet ser jättefint ut,men det är jobbigt att vänta så länge.Ha det gott.

Eva Linnea sa...

Snyggt! Man får sig tankeställare när man är utan nå´t som man tar för givet att man alltid har. Hoppas allt är bra med dig!
Kram från Eva Linnea