söndag 29 april 2012

Drömrundan

Nu är det snart bara en månad kvar tills det är dags för Drömrundan. Helgen den 2-3 juni är det nämligen dags. Då öppnar många i södra Småland sin trädgård för allmänheten. Det är inte bara privatträdgårdar utan även företag som är med i detta evenemang.

För mig blir det första gången som jag öppnar min trädgård på detta sätt. Det känns faktiskt lite nervöst. Tänk om det inte kommer några besökare alls, vad tråkigt. Tänk om de som kommer tycker att min trädgård är trist och ett slöseri med deras tid. Tank om, tänk om..... så far tankarna i mitt huvud.

Jag måste bara stänga bort detta och fokusera på att få min trädgård i ordning i stället.  Det är fortfarande mycket kvar som ska fixas innan det är öppningsdags.

Vill ni veta vilka trädgårdar som är med kan ni kolla in på Drömrundans hemsida, Drömrundan.  

Drömrundan finns också på Facebook, klicka på gilla och så får ni ta del av de inlägg som läggs in där, Drömrundan på FB.


4 kommentarer:

Alen Trädgård sa...

Så kul att vara med på Drömrundan:) Det kommer säkert att gå jätebra Kerstin! Synd att vi inte hinner att besöka dig men det är ju "full rulle" vid den tiden även hos oss:) Ha det gott/Monne

Berit sa...

Det behöver du inte vara orolig för, att de inte kommer några människor, du har ju en superfin trädgård!
Ha en underbar dag!!

Renate sa...

Det är ingen risk att det inte kommer några besökare,så fin du har det.Jag önskar dig lycka till.
Ha en fin dag i trädgården.

EvaSandstedt sa...

Låter roligt! Om det inte kolliderar med något annat ska jag försöka ta mig runt och besöka lite trädgårdar.
Att det finns folk som tycker att det man håller på med är slöseri med tid, det finns det alltid. Jag kan ju tycka att det är slöseri med tid att hålla på med golf, men man är ju olika!