onsdag 14 juli 2010

Rundvandring i trädgården

Nu äntligen har jag blivit klar att lägga ut bilder på min blogg som visar en liten rundvandring i min trädgård. Trädgården är inte så stor, 900 kvadrat ungefär, men jag har fått plats med ganska mycket (tycker jag själv). Korten tog jag under förra veckan. Nu efter de slagregn som kommit de senaste dagarna så har flera av rosorna blivit trista men det kommer nya.

Rundvandringen börjar på min framsida och sedan går vi mot baksidan via den smala södersidan bredvid grannens garage. De flesta bilderna sedan är från min baksida.



























4 kommentarer:

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej!
Ja, du hade verkligen fått in en hel del rabatter på den ytan!! Kan tänka mig att det är jättemysigt att gå runt i den och titta på allt som händer i den:-)

Ha det gott! Hillevi

Alen Trädgård sa...

Skulle vara jättekul att få se din trädgård irl för det ser väldigt frodigt och skönt ut:) Ha det gott/Monne

Elinore sa...

Ja Kerstin, du har det jättefint. Hade ju förmånen att få besöka dej för ett par veckor sen. Härligt att gå och sniffa på alla rosorna. Det var nästan lite väl varmt den dagen, men det är sådant man får stå ut med;)
Ha en bra kväll // Elinore

Annica sa...

Vilken underbar och inspirerande trädgård du har