fredag 24 juli 2015

Konståkningsläger i Karlskrona

Imorgon är sista dagen i Karlskrona. Då är andra veckans läger för dottern slut. Första veckan åkte hon för våra Växjötränare Erika ovh Ylva och nu vecka två har hon åkt för Susanne Olsson, Mörrums tränare. Även vovvarna och jag har varit med. Vi har bott i en stuga på en camping nära ishallen.det blev vår semester i år.

Det har varit roligt för hela familjen. Ellen har fått göra det hon tycker är roligast och vovvarna och jag har myst. Ellen har lärt sig en hel del nya saker och vi funnits omkring henne. Flera av Ellens dubbelhopp verkar ha blivit bättre, i alla fall tycker Ellen det.msjälv fattar jag inre mycket. För mig är det mest hopp och snurr. Dock har jag rätt mig denna vecka att urskilja ett nytt hopp, nu kan jag inte bara se när det är en axel som hoppas utan också en ögel. Det tycker jag är ett framsteg.

Nedan kommer några bilde från den senaste veckan. Förutom Ellen har även Filippa tränat i samma grupp.









1 kommentar:

Alen Trädgård sa...

Toppen att ni kunde kombinera semestern med träningsläger :) Inte alltid sådana arrangemang låter sig göras :) Ha nu en trevlig resa hem o kör försiktigt :) Kram/Monne